wtorek, 21 lipca 2015

A więc...

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim nowym blogu. Wracam tu po dość długiej przerwie, zdążyłam już nawet zapomnieć, o czym był mój ostatni blog i na pewno już bym go dzisiaj nie odnalazła.
Dziś zaczynam z Huncwotami. Trochę się wahałam przyznam się szczerze, ale poszperała trochę i stwierdziłam, że ten temat wciąż jest, że tak powiem, na topie. Bardzo się z tego cieszę.
Może trochę względem spraw organizacyjnych.
Mam już napisane w wordzie dość spory kawał opowiadania, więc myślę, że notki będą ukazywały się raz w tygodniu, by nie wypaprać wszystkiego na raz, a ja będę miała czas na pisanie kolejnych części.
Co do treści, to chyba wszyscy będą się spodziewali utartych sloganów i spotkają je na pewno w moim opowiadaniu, lecz znacznie upiększyłam swoją twórczość. ;3 O co chodzi dowiedzą się wszyscy, którzy przeczytają wszystko od początku do końca. Jeszcze nie spotkałam się, żeby ktoś inny napisał to co mnie urodziło się w głowie.
Tak więc, mam nadzieję, że najdzie się chociaż ktoś, kto będzie chciał to czytać, a nieskromnie przyznam się, że myślę, że to opowiadanie będzie naprawdę dobre.
Pozdrawiam wszystkich Potteromaniaków i do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za każdy komentarz do posta. Wszystkie będą mnie znakomicie motywowały do dalszego pisania. :)